5 Simple Techniques For ماگ

Wiki Article

این ابعاد فنجان باعث می شود که عطر و طعم قهوه به خوبی باقی بماند و دارای بافت صاف و خامه ای شود.

این  مدل ماگ‌ها در ابتدا فقط برای قهوه استفاده می‌شدند، اما امروزه از آنها برای انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد می‌توان استفاده کرد.

مثلا اگر پزشک مغز و اعصاب هستید و یک انسان بسیار جدی، خرید ماگ ساده برای شما بهتر است؛ دقت کنید که روی ماگ تان نوشته ای با مضمون: “تو ماگ خودت آب بقول” یا “آقای دکتل” نوشته نشده باشد! برایتان خوبیت ندارد.

در حین حمل این محصولات در داخل کیف نیز نگران نشتی نباشید، چون به‌صورت ضدنشست تولید‌شده‌اند و به‌هیچ‌وجه اجازه عبور مایعات از بدنه را نمی‌دهند.

پنج درصد بازگشت وجه به کیف پول به ازای هر خرید (بجز قهوه‌سازها و خدمت پرداخت درب محل).

در بررسی تفاوت ماگ و فنجان باید گفت که ماگ‌ها معمولا از جنس سرامیک ساخته می‌شوند و یا با داشتن روکش سرامیکی، کیفیت خود را افزایش می‌دهند در حالی که فنجان یکی از رایج‌ترین انواع ظرف‌های سرو نوشیدنی است که سایز کوچکی داشته و برای بسیاری از افراد جذاب است.

شیشه شکننده است و ممکن است با تغییر و شوک دما ناگهان ترک بردارد. لیوانهای ترکیبی برای مقاومت در برابر تغییرات گرما طراحی شده اند. شیشه هایی از جنس بروسیلیکات بسیار بادوام هستند.

قیمت فنجان قهوه خوری و ماگ بستگی به جنس، طرح، برند و کیفیت آن ها دارد. معمولا خرید فنجان قهوه خوری ارزان تر از ماگ است مگر آنکه قصد خرید فنجان قهوه خوری تکی نداشته باشید و به یک ست قهوه خوری احتیاج داشته باشید؛ در این صورت قیمت ست فنجان قهوه خوری نسبت به قیمت انواع ماگ به احتمال زیاد بالاتر خواهد بود.

تفاوت دیگری که بین ماگ‌ها و لیوان‌ها وجود دارد این است که از لیوان بیشتر برای سرو نوشیدنی‌های خنک مانند شربت و آبمیوه و… استفاده می‌شود اما ماگ بیشتر برای ??????? ????? سرو نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، چای، نسکافه، دمنوش و…  به کار می‌رود.

این روزها ماگ و فنجان‌های متفاوتی به بازار عرضه شده تا لذت خوردن نوشیدنی‌های مختلف دوچندان شود، از این جهت علاقمندان می‌توانند یک فنجان یا ماگ زیبا در خانه یا محل کار خود داشته باشند و از آن بهره ببرند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به لیوان یا محفظه ای گفته میشود که برای نوشیدن چایی و یا قهوه و یا نوشیدنی های گرم استفاده میشود.

طراحی های جذاب و دوست داشتنی ماگ ها باعث شده است تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند. 

از ماگ شیشه ای برای نگهداری و مصرف مایعات گرم و سرد مانند قهوه، چای، آب، شیر، نوشیدنی‌ های گازدار و سایر محصولات استفاده می‌شود.

Report this wiki page